söndag 17 januari 2010

Mina bidrag till Stellas Super Duper tävling...

som har 4 deltävlingar, och jag har gjort ett bidrag till varje deltävling. Jag hade köpt ett kit med papper från My Minds Eye och det blev helt underbara papper som passade mig bra.

Första bidraget som ni ser nedan är utmaningen. Det skulle vara ett citat, minst 4 fotografier, 5 mönstrade papper och band. Och det blev så här bra, sommar bilder från när vi var en dag på Öland i somras och det kändes verkligen som om vi var utomlands, helt underbart skönt hade vi det.

Cardstock tog jag hemifrån och annars var de mönstrade papprerna från kitet. Även bruna cardstocken som jag har som fotomatta är hemifrån men chipboarden som är täckt med samma bruna cardstock är från kitet, likaså blommorna. Brad och halvpärlor på blommorna är mina egna. Titeln med olika Thickers.

Det finns även en kompissida till denna, den får ni se senare.


Nästa bidrag är utifrån en LO som vi skulle lifta. Och för mig blev det bilder från i somras då dottern var så duktig och kastade napparna till katterna på skansen.

Cardstock eget, mönstrade papper från kitet, dvs My Minds Eye. Rub-on i hörnet är från kitet, det var Basic Grey rub-on. Jag satte lite blingstenar från kitet för att lysa upp det lite. Chipboard från kitet som jag har målat med lite akrylfärg. Och så lite blommor jag hade hemma. Titeln är skrivet med flera olika stilar men allt kommer från mitt eget lager.


Nästa bidrag skulle ha titeln "Inte alltid bästa sättet" och jag kom då genast tänka på bilden med sonen som stoppar huvudet i en tvättmaskin. Och när jag bläddrade bland de gamla bilderna hittade jag även att Samuel stod i lära-gå-vagnen istället för bakom samt hans fina bordskick.

Cardstock hemifrån men de mönstrade pappret är från kitet. Återigen använt chipboard som jag har täckt med mönstrade papper. Titel med Thickers hemifrån. Knapparna från Basic Grey med Scrappers floss som snören. Blommorna dels från kitet och hemifrån och lite andra dekorationer hemifrån.

Jag är jättenöjd med denna LO.


Sista bidraget, som är en valfri LO, är på min kära make. Återigen från vår soldag på Öland i somras och jag lyckades ta en bild på honom där han är avslappnad för en gångs skull.

Cardstocken är från kitet och sedan alla mönstrade papper från kitet så det är My Minds Eye.
Tvättlappsetiketten är från kitet likaså metallhjärtat och svarta pärlramen (eller vad de heter). Första gången jag prövade min nya mask från Heidi Swapp men jag blev jättenöjd med den. Titlen är Thickers och kommer hemifrån likaså knapparna som är Basic Grey.


Så nu är det bara att hålla tummarna att jag vinner något med mina bidrag.
Men nu blir det att scrappa fritt ett tag, hinner inte vara med i tävlingar och har så många ideer som jag vill genomföra som inte har hunnits med så nu ska jag försöka passa på.

2 kommentarer:

ScrapMyran sa...

Guuud vilka snygga!! Jag kommer definitivt lifta både 1:an 3:an och 4:an. Nu vinner du - det känner jag på mig =)

Mia KL sa...

Tack så mycket!! Kram