torsdag 9 december 2010

Julkort, julkort och julkort...

och jag har tagit härliga papper från Maja Design som jag har köpt från Mazzarin när vi var på samma mässa i höstas (Scrap-Perra alltså). Och i somras när vi var i Borås så köpte jag på mig lite juliga stämplar från Magnolia och här är en av dem såååå söt!! Målad med Tombow och Distress Ink. Jag har även lite stickles här och där och runt hela röda cardstocken som jag tyckte blev väldigt effektfullt. Andra papper från Maja Design och mer enkel design, tomtestämpeln från Vilda Stamps och god jul stämpeln vet jag inte riktigt var jag har köpt. Vit wellpapp och ett härligt band.
Det vita i God Jul har jag fått genom att använda Puffy Velvet, det blev en härlig struktur och det syns tydligare nu texten.
Har gjort flera julkort men visar inte alla i bloggen, har några som spanar in här och de ska ju få julkort som de inte har sett...

1 kommentar:

tanken sa...

Apropå julkort...
Då måste du kolla in Postens kampanjsida i år, http://www.levandejulkort.se/

Skitsnygg sida där du får välja mellan 4 kameror och andra inställningar och plåtar av levande renar LIVE!

Jag fick till en med fet solnedgång igår!
/H