måndag 9 september 2013

Presentpåse för presentkort...

Samuel blev inbjuden till kalas hos en klasskompis och då vi inte hade någon aning om vad för tjej som fyllde år så blev det ett säkert kort - presentkort. Och så blev det att jag dekorerade en påse att ha presentkortet i. Eftersom det är en tjej är det ju ganska troligt att hon gillar rosa men jag var lite tveksam till att utgå från det men så fastnade jag för detta härliga pappret från K-Designs som jag ville skapa i.

Pappret har fått ett antal duschar med Dylusion Bubblegum Pink för att bli lite smutsigare. Det vita kortet i mitten är en cardstock som jag har stansat ut med min nya 3x4 punch. Rosa Distress Paint  och en crafters workshop stencil har fått ge lite mönster till den.

För att balansera allt det rosa så blev det gula blommor.
Från sedan ser det ut så här.
Påsen blev uppskattad av födelsedagsbarnet så det är ju bra. Och jag är själv sjukt nöjd med den.

Ha en bra dag.

Inga kommentarer: