söndag 25 oktober 2009

Hann göra ett sista bidrag...

till Magdas Scrapfeber. Det blev ett julkort. Provade en av mina nya stämplar som jag har köpt från Stämpelboden. Tror den heter Mary Christmas eller något liknande. Jag hade dock lite för bråttom så jag lät inte färgen torka ordentligt mellan färgläggningen men men man lär sig ju så länge man lever.

Tycker ändå att det blev ett bra kort. Undrar vem som ska få kortet? Måste nog hitta någon som inte är inne på bloggen.


Sorry för kvalite på fotot men det är ju mörkt överallt. Behövde få upp det i forumet för tävlingen.

2 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Hejsvejs....vad skoj att Du tittade in hos mej och TACK för de fina kommentarerna *generad*

Här fanns ju jättemycket fint att inspirerad av.

TRevlig Helg jag återkommer hit flera gånger!!!

Kram //Mia

Maja Stokk / eyovine sa...

Kul att du hittat till min blogg =)... Nu har jag hittat till dig också! Järfälla... har syrran i Jakan =)
Trevlig helg!

// Maja