torsdag 22 oktober 2009

Magdas tävling...

hade ju 12 kategorier och jag har åtminstone kunna göra till 6 av dem, får se om jag hinner med en eller två till imorgon, sista tävlingsdag är ju lördag men vi åker till svärföräldrarna imorgon redan inför festen på lördag.

Men en av kategorierna i tävlingen var Teknikutmaning med skiss. Skissen kan ni se i Mys blogg.

Jag tog ett kort på mig och min make när vi dansar vår bröllopsvals (ska så småningom hitta en lämplig text som journaling men har inget just nu).

Underbart rosa papper, det mönstrade är My Minds Eye som fanns med i kitet, som fotomatta hittar ni båda sidorna på pappret.

Tekniken avsåg att se till att kortet syntes och jag valde att göra flera fotomattor, chalka kanterna och rama in fotot med MASSOR av blommor.

Jag tycker själv att LOn är helt UNDERBAR och är så kär i den. Måste leta fram fler foton från bröllopet att scrappa, det är ju så kul att göra dessa bilder.


1 kommentar:

ScrapMyran sa...

Du har gjort superfina alster till Magdas, håller med om att Kärlek är supervacker - så romantisk! Kul idé med ett flaskkort också =). Tänk på att tävlingarna slutar på måndag och inte igår!