lördag 19 december 2009

Ett annat bidrag till Stellas förra tävling...

som jag inte har lyckats få upp på bloggen tidigare.
Det var till kategorin Utmaningen- du får/du får inte.

Man skulle ha minst 3 kort, band, mönstrat papper i bakgrund och en charm och max 1 ord i titeln. Man fick heller inte edga kanterna.

Jag började då med att plocka fram massor med kort på dottern där ögonen är i fokus. Och sedan började jag skära fotorna i lämpliga storlekar och arrangera på pappret. Titeln fick helt enkelt bli "ögonen" som jag skrev med thickers. Titeln blev på en chipboard som jag täckte med papper från tävlingskitet och målade svart på kanten.

Lite svartprickigt band här och där, röda fotomattor till alla bilderna och den största i mitten fick dubbla fotomattor, dels ett lite rosa mönstrat papper från kitet och röd fotomatta.



Jag tycker att det belv en helt härlig LO där dottern visar i princip alla sina miner från när hon var liten.

Inga kommentarer: