lördag 19 december 2009

Julkort som inte har visats tidigare

har tittat långt ner i mina pappershögar och hittat massa med gamla julpapper som inte blev slutanvända förra året. Så här kommer några sådana kort.
Jag hade i somras köpt färdigvikta kuvert i grått och rött som jag använder som bas. Sedan lite juligt papper, här i rosa och turkosa toner. Har stämplat en magnolia stämpel som jag har färglagt med mina TomBow pennor. Tröjan har jag även lagt lite klarlack på för 3d effekt.
Bakom stämpeln har jag något som jag oxå har köpt på rean för länge sedan. God Jul stämpeln är en inkidostämpel.
Här är det röda färdigvikta kortet. Har täckt det med förra årets julpapper från Inkido och samma stämpel från magnolia men andra färger. Och samma Inkido God jul stämpel men kortet ser ju helt annorlunda ut, eller hur?



Det kommer fler julkort snart. Jag och makens dator börjar bli vänner ;)

Inga kommentarer: