lördag 3 september 2011

Om ni minns min lila LO för ett par veckor sen...

så blev dottern så avundsjuk på att jag hade gjort en LO med sonen så jag var ju tvungen att göra en med dottern också... och här är den (den har varit klar ett tag men inte blivit fotad).

Mönstrade papper från Sassafras Lass. Chipboarden har egentligen något "fult" mönster men jag har bara målat på vit crackle paint så får de att använda igen! Journalingen är dold på tagen bakom fotot.

Jag har även stansat ut ett "tårtpapper" som jag har använt som mask när jag har sprayat med Glimmer Mist och sedan även som dekoration.
Massor av blommor som jag har lagt i flera olika lager. Ni ser även att jag har "sytt" med min vita penna (signo uni-ball, bara bäst!!!) på fotot.
Inser att jag har glömt titeln så det får jag komplettera med....

3 kommentarer:

Maiden sa...

Ahhhh.... I´m blind!!!! ;-)
Nej då - superläcker layout - gillar misten å alla dekosar! Trots färgen!
Kram

Maritha sa...

Superläcker! Jag önskar jag vågar leka lite mer med misten.. Ska bara komma på hur, lixom..

Titel är inte alltid nödvändigt. Så den saknas väl inte? :D

Erica sa...

Vad tjusigt. Jag älskar rosa hehe