torsdag 8 augusti 2013

Project Life - April

Jag hade en lång startsträcka innan jag kom igång med att tänka Project Life så var jag inte lika noga med att ta kort i vardagen. Så när jag skulle välja fram kort för 2013 så hittade jag inte per vecka för April så det blev för en hel månad.

Här har jag jobbat med lite olika kit - första sidan här är Midnight Core Kit. Eftersom det var inte så många kort att skriva ut så har jag framkallat fler foton från samma tillfällen. Dels är det när dottern får ett eget akvarium som hon bara älskar. Och även på maken när han kommer tillbaka från en löptur.
Här ser ni främst Midnight Core kit men även lite lösa kort. Högst upp är minnen från företag och sedan är det från en av Samuel fotbollsmatcher.
En extra inserts (ficka) som kommer från en SNAP förpackning av plastförpackningar. Här ser ni framsidan där vi har dokumneterat lite vardagssaker
och här ser ni baksidan av själva insert.
Sista sidan är bilder och minnes från Stockholm Scrap & Pearl som var under April månad.
Från maj och framåt ser ni främst per vecka men vi får se när jag lär mig att klara mig på ett uppslag....

2 kommentarer:

jenny/e.j.m sa...

Åh så fint=) Vad kul md så mycket journaling:) Du skriver snyggt.

//Jenny (e.j.m)

Kamilla sa...

Jättesnyggt!!
Gillar de små insertsen :)