fredag 23 april 2010

Nu äntligen en LO...

det har varit sååå mycket kort på sistone och nu så blev jag äntligen klar med en LO. Den här påbörjade jag för över en månad sedan men jag fick inte till den för jag tyckte något saknades. Men sen så kom jag på hur jag ville ha titeln och så vips! så fick jag ihop den.

Helt underbara papper från Basic Grey, Wisteria serien som släpptes förra året, har köpt hela kitet från USA för ett tag sedan och börjat göra några LOs med dessa papper.

Det mönstrade pappret har jag distressat lite och så "sytt" med en vit penna. Fotomatta till kortet och så ett dekorationskort bakom som passade temat. Dekorationsknappar från Basic Grey med scrappers floss och vita/naturfärgade prima blommor med brads.

Kortet till journalingen har jag gjort helt själv, ville ta igen mönstret från det mönstrade papret och sedan har jag distressat och "sytt" med tom bow penna.

Det tog ett tag för mig att fastställa var jag skulle ha titeln men jag tyckte det blev bra att ha FRAMTIDEN på kortet. De bokstäverna kommer från Alphastickers som tillhör Wisteria, har förstärkt dem med en vit penna. "tankar om" är tiny type from Cosmo Cricket. Likaså "dream" och "journey".


En LO där jag har fångat min sons personlighet tycker jag.

Inga kommentarer: