torsdag 29 april 2010

Tävlar i Reprints tävling på bloggen...

där jag (eller alla som är med i tävlingen då:) har en chans att vinna en Gäst-DT plats hos Reprint. Och jag ville ju inte missa den chansen. Tävligen gick ut på att göra en LO utan cardstock dvs bara använda mönstrade papper. Så jag rotade bland kort och papper och hittade ett gammalt kort på dottern och så jättehärliga papper från Pink Paislee. Sedan så påbörjade jag skapandet. Jag hade en ide med att dels stämpla swirls och sedan använda en chipboard swirls. Jag ville även använda en hel del blommor och har nyss sett en snygg LO som CillaT har gjort som gav min inspiration till upplägget.
Så jag tog fram massor av blommor, en hel del är gammalt men en del är nytt från Scrap-Perras lager såsom bladen och tulpanerna.

Även i nedre delen av hörnet så finner ni en del blommor och även här är tygbladen och liljorna från Scrap-Perra. Även tygblomman finns i butiken.
Jag är faktiskt super super nöjd med LOn och hoppas att även Reprint tycker det. Sista tävlingsdag är imorgon så spana in i Reprints blogg.

2 kommentarer:

Gjodan sa...

Superfin lo. Roligt men en utmaning att inte använda nån cardstock. Det hör ju annars till vanligheterna att ta med nåt enfärgat papper.
Lycka till o hoppas vinsten går till dig :-)

CillaT sa...

Roligt att man kunde inspirera lite och det blev ett härligt resultat!
Jättefin och STORT lycka till=)