tisdag 12 oktober 2010

Är ni less på julkort...

så ska ni gå vidare ;) för här kommer det ett till. Även detta var ett bidrag till Svensk Scrapbookings födelsedags cc och utmaningen var att göra ett kort UTAN mönstrat papper så man skulle skapa sitt mönster själv.

Så jag har provat detta. Först så körde jag lite grön mist i botten på cardstocken. Sen har jag stämplat lite med snöflingor i olika storlekar och embossat lite vit embossing med glitter (snowflake heter den), glittret syns inte så bra på bilden. Även julstämpeln i form av text har jag embossat med röd embossing pulver. Och som "fotomatta" till den har jag wellpappat (fint att skapa egna ord;)) och så ett rödvit rutigt band som dekoration. Här ser ni lite närbild och då syns det lite av glittret. Jätteläckert pulver måste jag säga
Nu så får ni ha lite paus från just julkort, har inga fler på lager just nu men kommer att komma senare.

Inga kommentarer: