torsdag 7 oktober 2010

Variant på lycka till kort...

till en kollega som har valt att lämna oss. Jag såg en ide i Magnolia tidningen (tror att det var det senaste) och ville då göra detta som Lycka till kort istället för ett vanligt kort. Vill ni se en bröllopsvariant på detta så spana in Scrap-Perras blogg).
Har lekt med cuttlebugen för att göra bottnar i olika storlekar och så är det ett Prima papper som jag har använt till både "botten" och "lager". Massor av blommor, organzaband och pearls och rhinestones här och där. En Magnolia stämpel som är färglagd med både Tombow-pennor och distress ink, går utmärkt att blanda.
Och så har jag upptäckt en rolig "sak" som är ganska ny för mig; Stickels. Här har jag förhöjt blommorna med lite vit Stickles (finns massor av färger hos Scrap-Perra men ännu inte upplagt i shoppen)

Kan säga att fd kollegan gillade sin variant av kort och skulle ta med det till sitt nya jobb och ha på skrivbordet, det är ju ett bra betyg eller hur?

Inga kommentarer: