fredag 27 januari 2012

Tag till en kompis...

blev bjuden på middag till en fd kollega som även är min vän och då hon gillar choklad så hade jag köpt en Fazer mörk choklad som inte går att få tag på här i Sverige på något enkelt sätt men då jag reser till Finland titt som tätt så lyckades jag på flygplatsen.

En vanlig tag i botten från Tim Holtz tag -die som jag mistade med lite olika Tattered Angels mister. Och sen även provdockan och klockan är Tim Holtz dies.

Iden att klä provdockan fick jag från några trevliga tjejer som var på Scrap-Perras pysselträff, vilka det nu var, tack för inspiration. Skriv gärna om du var inblandad :)

Tröja och kjol kommer från Pion Designs nyaste serie som även går i 6x6. Kjolen gjorde jag genom att klippa en båge nertill men även genom att blöta den med vatten så att den blev mer formbar och klippte även upp vid två ställen. Knöglade ihop vid midjan och häftade fast den. För att dölja midjan så knöt jag en rosett av band.
Hade även på lite Glimmer Mist Chandelier. Jag har även haft på lite Glimmer Glaze på klockan som faktiskt är utstansad i Coredination Distress Kraft och sandpapprat lite på kanterna.
Och en uppmaning till kompisen att njuta... på en tag från Tim Holtz (mycket Timpan nu :)!)
och lite blommor.

1 kommentar:

Angelica sa...

Snygg!
Läckert med kläder på dockan.
Ha det!