tisdag 18 december 2012

Hittat nya leksaker

med massa nya dies från Tim Holtz. Det är ett antal nya dies som gör olika former av askar, roliga vikningar och påsar. Och dessa lekte jag med när jag var hos Kattiz i helgen för jag behövde ett antal olika förpackningar för presentkort.

Jag låter bilderna tala för sig själv lite grann. Här är som en gammaldags tändstickförpackning. Maja Design papper tillsammans med Tim Holtz Kraft Coordination.
Inuti har jag gjort en "ficka" för att kortet inte ska falla ut.
Här tänkte jag använda som etikett på julklapparna.
Inuti en K-Design stämpel...
En påse med hjälp av en die men sedan har jag lagt till hur den ska stängas med locket och snörningen. Mönstrade pappret är från Maja Design.
Baksidan.
Den andra påsen, med andra sidan på Maja Design pappret...
Och baksidan.
En annan die som man viker ihop till en ask. Pappret kommer från K-Design.
Och här är en platt förpackning, denna tänker jag mig att man kan använda som dold journaling på layouter eller i minialbum...Här med K-Design papper också.
Tack för titten!!!

Inga kommentarer: