fredag 20 november 2009

En av våra kompisar har fått barn...

och då måste jag så klart göra ett eget kort till henne. Eftersom det var en kille så letade jag reda på mina blå scraps och gick loss på dem.

Provade min nya Martha Stewart punch, ni ser resultatet på det blåa pappret i mitten.
Provade även en av mina nya Magnolia stämplar, ängel som gungar och målade med mina TomBow-pennor.

Hittade även min gamla "Grattis till det nya livet" stämpel och använde blå Distress Ink. Den blåa Distress ink använde jag även att sudda kanterna runt den stämplade texten och ängeln.

Hittade även lite gamla brads, knappar och band i blått och så här blev det blåa kortet.

Jag tror att kortet har kommit fram till mottagaren så jag vågar visa här.


Jag ber om ursäkt för färgskalan, lilla ängeln ser väldigt gul ut i ansiktet men det är sååå svårt att fota vintertid när det typ aldrig är dagsljus. Plus att min kamera behöver uppgraderas.

Inga kommentarer: