måndag 30 november 2009

En härlig LO

på min dotter som åker traktor ute på Lådbilslandet. Det syns inte så bra på kortet jag har tagit men hon åker i rosa tröja och shorts och till det har hon Nalle Puh-gummistövlar, hon har härliga ideer den tjejen ;)

Nåja, ett bidrag till Stellas tävling Crazy Times till deltävlingen Skissen. Jag vred på skissen och fick till detta bidrag. Här fick jag verkligen att ta till hjälp av Paula att få till ideer, det är hon som knäckte detta med trafik-ljus som blev verkligen bra på denna LO.

Återigen papper från Making Memories, de utklippta fjärilarna är även från ett av papprerna.
Dekoration är band och en liten fjäril-charms som syns under Lådbilslandet-skylten.

Trots att det inte är min typ av papper så är jag nöjd med utfallet på denna LO, tack Paula för all hjälp och inspiration.

1 kommentar:

ScrapMyran sa...

Den blev verkligen superbra!