måndag 30 november 2009

Nu så kommer jag kunna visa lite olika bidrag

till Stellas tävling Crazy times där tiden går ut ikväll. Så jag har ägnat kvällen åt att ladda upp i tävlingsforumet och ska lägga upp några på min blogg. Men hinner nog inte lägga upp alla tyvärr då jag har lite jobb att göra oxå.

Men här kommer mitt bidrag till tävlingen Rubriken. Man skulle välja mellan rubrikerna
1) Ojdå, hur tänkte jag här?
2) Tokigt, Tokigt
3) Helt uppåt vägarna (jag och mina kompisar har funderat på om det var felskrivning eller med flit, ska nog spana in om det finns några bidrag med den rubriken)

Men jag valde första rubriken till ett kort från när Kristin var liten och ville alltid gå till den gamla spisen hos farmor och farfar fastän de blev alltid nervösa.

Papprerna är från Making Memories, alla papper i mitt kom därifrån och måste säga att det har verkligen varit en utmaning att få inspiration av dessa papper. Det är inte alls min stil men har ändå fått till något som jag är nöjd med. Mycket med hjälp av min kompis Paula som har varit guld värd för att få lite tips och inspiration för att få till det.

Men just denna LO har jag faktiskt själv fått till papprerna och dekorationerna som jag är nöjd med.


Tävlingen anger att jag ska ha minst två mönstrade papper samt två dekorationer. Och det har jag fått till här. Alla papprerna kommer från kitet. Knapparna och rubons är från kitet. Dessutom är chipboarden som jag har lagt ett mönstrat papper på under rubriken från kitet.
Så nu får vi se om jag vinner något.

Inga kommentarer: