fredag 6 november 2009

Har varit och besökt...

Mians Scrap o Design som idag hade nyinvigning i nya lokaler i Enköping. Jag och min kompis Paula kom dit ca 11.30, dvs 30 min efter att hon hade öppnat. Och det var härligt att gå där.

Över 100 kvm med massa scrapsaker, papper, blommor, pennor, punchar, stämplar, ALLT möjligt.

Jag har ju redan handlat så mycket men kunde ju inte låta bli ;)
Det blev:
En punch med löv
En hörnstans som även kan göra scallops
En indiko stämpel med datum/månad
Pins
Band
2 halloween papper Basic Greys serie Eerie
En tidning
En hållare med separata lock för brads etc
En Tim Holtz sax som jag har letat länge efter (glad)
Två varianter av charms där jag och Paula delade på förpackningen

Tror att det var allt.

Dessutom har jag hämtat ut paket från Stellas idag. Jag och Paula hade beställt tävlingskit till Stellas nya tävling SuperDuper. Vi hade båda beställt med My Minds Eye papper i kitet och vi kunde enas om vem som skulle ha vilket kit, vilket var bra. Mitt är i mer rosa toner (då jag ofta scrappar i rosa toner) och Paulas i mer brunt vilket passar henne.

Det var jättefina papper och vi är båda supernöjda med kiten. Det ska bli spännande att börja med den tävlingen. Dessutom hade jag beställt lite Basic Grey Junebug som var på rea samt Pink paislee bokstäver som också var på rea.

Efter shoppingen på Mians åkte vi hem till Paula för att scrappa lite. Vi hade svårt att komma igång och fick inte riktigt ihop något. Ingen av oss blev helt klara med någon LO men vi hann desto mer prat vilket var kul.

Väl hemma efter middagsbestyr, promenad mm har jag ägnat lite tid till att plocka upp och städa i mitt scraprum. Det är nog snart dags för nya foton för det har hänt en del där ute.

1 kommentar:

ScrapMyran sa...

Jag är sååå avundsjuk! Ni hittade möjligtvis ingen cirkelpunch?