tisdag 15 maj 2012

Far och dotter!

Även den här layouten gjorde jag på Enköpingspyssels träff i helgen. Eftersom vår dator hade fått för sig att gå sönder förra veckan så var alla våra bilder hos Pers lillebror så fick jag ta vad jag hade hemma. Och jag hade tidigare skrivit ut dessa härliga foton på Per och Kristin så jag valde att scrappa dem. Och jag hittade härliga papper från Echo Parks Note to Self och hittade färger som matchade fotot perfekt. Likaså den lilla journaling rutan : " Your laugh is the best sound I´ve ever heard!"
Metall tagen var eg kopparfärgad (Tim Holtz deko) men jag har färgat in det med Inka Gold.

Svart zig penna runt alla papper, svart signo penna runt fotot, distress ink pad för att göra det lite mer markant runt alla papper. Svarta stänkt med Glimmer mist - Black Magic.