fredag 4 januari 2013

Mor och dotter dag...

dottern hade bestämt att vi skulle ha en mor och dotterdag för att handla kläder till henne för julklappspengar. Och att jag vaknar tvärförkyld just den dagen som det ska ske spelar ingen roll för henne. Dessa kort tog jag med mobilen vid lunchen och skickade dem till min mail för att skriva ut. Och jag ville ha små bilder men inte riktigt så små... men det gick ändå.

Jag utgick från en skiss från Facebook-gruppen En kväll- En utmaning som Malin Sjövall hade gjort och så här blev mitt bidrag.

MME papper, prima blommor, trädekorationer från Studio Calico (helt nya!!!) och lite washitejp i ena hörnet. Bokstäverna är October Afternoon. Jag har även använt en cirkel dekoration från Pink Paislee som jag har färgat in med Distress Ink - Black Soot.



Tack för titten

Inga kommentarer: