lördag 9 februari 2013

Enköpingspyssel!!!

Förra helgen så var jag iväg till Enköping för en dags pyssel då föreningen Enköpingspyssel anordnade en träff. Sedan råkade bli så att vi tog delar av butiken med oss så det blev lite jobb också men jag hann pyssla lite.Bland annat hade jag med mig årets skolfoton och påbörjade med sonens foton men det blev så mkt torktid att jag hann göra klart dottern. Typiskt när jag hade tänkt göra en layout på sonen för en gångs skull...

Nåja, visar här dotterns kort. Jag har lekt med Echo Park serie, lite olika chevron masker och lite blommor.
Sorry för exponeringen...
Dold journalin.
Jag intervjuade barnen om lite olika saker om vad de tycker om skolan, roligaste ämnen, vilka de leker med, godaste maten etc och detta skrev jag ner som journaling. Tänkte att det skulle vara lite kul att komma ihåg. Ska nog bara skriva ner vilken skola det är också så att det inte glöms bort.
Kom ihåg att dokumentera barnens vardag också.

Tack för titten, lämna gärna en kommentar. Har lagt till att jag ska godkänna dem då jag har fått lite konstiga spamkommentarer som inte var så roliga....

1 kommentar:

cissi sa...

Jättefin LO,, smart idé att intervjua dem lite om skolan, får nog sno den idén:)