tisdag 26 februari 2013

Layout kurs med Finnabair

Kurs nr 2 för Finnabair i helgen var en layoutkurs som hon kallade för Iny Memories. Tanken är att du ska kunna scrappa gamla foton som kanske är svartvita eller lite bruna. Då jag inte hade några gamla foton så fick jag framkalla ett på familjen som jag skrev ut i sepia toner. Och det blev perfekt till de färgskalor som vi fick papper i.

På den här kursen fick vi leka med hel del av Prima saker - både nya och gamla och de mesta av detta har vi beställt till Scrap-Perra. Och kan säga att efter denna kurs så blir jag mer sugen på Chipboard så detta kommer jag definitivt titta på att ta in (men säg inget till Perra)



Kommer definitivt göra fler layouter i denna stil!!!!

3 kommentarer:

Berith sa...

Jösses va snyggt det blev...ljuvliga färger :)

Malin/malwa sa...

Såååå läcker!

Katja/MezzaNotte sa...

Snygg! Perfekt med chipboard, vill ha swirlar, kugghjul och urverk! Det kommer ju gå åt i massor nu när man e så inspirerad:)))