fredag 15 februari 2013

Jag gillar den här sidan mkt

av flera anledningar, dels för att jag har fångat sonen i en vanlig vardagssituation och scrappat om den. Men så gillar jag färgerna, upplägget och att sidan blev som jag hade tänkt mig....

Jag bloggade den här hos Scrap-Perra för ett tag sedan så ni hittar mer bilder där och beskrivning vad jag har gjort och använt.
Men jag har lekt med kladd och klet på en vanlig layout och det var min målsättning när jag gick online kurserna med Nat och Christy samt de kurser som jag gick på Scrapbooking med hjärta förra året.

Ha en trevlig fredag och helg.

2 kommentarer:

ScrapMyran sa...

Gud va läckert förstår att du är nöjd! Vi borde verkligen ses och scrappa någon dag. Är ni bortresta på sportlovet?

Mia KL sa...

Tack!!!

Ja vi borde verkligen scrappa tillsammans -men nu börjar det lite hektiska livet med mässor och träffar :). Vi är inte hemma på sportlovet!