söndag 20 september 2009

Deltävling 2

och det var också utifrån en skiss. Det är följande skiss Åsa Badanka. Det skulle vara i stil och tema ROMANTISK och man kunde använda ett rosa romantiskt paket från Panduro Hobby som var från tävlingskitet.


Och min tolkning blev följande. Det är maken och dottern i kön till traktorkörning på lådbilslandet. Jag tyckte att jag fick till det ganska bra. Det känns dock som om jag borde har gjort något med den bruna cardstocken som är fotomatta men det var lite tight om tid.
Det var 2 timmar inkl att man skulle hinna äta lunch (vilket jag gjorde efter att tävlingstiden gick ut).


Paula köpte en ny stans som man kunde få ut blommor på vilket jag provade och det blev väldigt snyggt. Ska nog låna den fler gångar.

1 kommentar:

Tiggy sa...

Jätteläcker LO, väldigt mysiga färger!