söndag 20 september 2009

Igår var jag på pysselträff

utanför Enköping. Det var Enköpingspyssel som anordnade träffen. Vi var 53 glada tjejer som scrappade en hel dag i Frösthults bygdegård. Det var en del som skulle sova över eftersom träffen fortsatte till kl 13 på söndage men jag, My och Paula åkte hem. Vi kunde av olika anledningar inte vara där på söndagen.

Men upplägget var så att om man ville kunde man köpa ett paket med papper och dekorationer som man kunde vara med i olika tävlingar. Det var 4 deltävlingar samt en tipspromenad och utlottning.

Jag deltog i alla deltävlingarna och hann dessutom göra ett extra kort. Jag kommer visa alla LOs från tävlingarna men kortet kan jag inte visa ännu eftersom jag ska ge bort den till en person som jag tror brukar titta in här.

Så spana in inläggen nedanför.

Inga kommentarer: