söndag 20 september 2009

Första deltävlingen

Enköpingspyssel var tema RETRO. I tävlingskitet så fanns papper från Cosmo Crickets serie Early Bird som tilltalade mig väldigt mycket. Vi fick följande skiss att arbeta utifrån, den kommer från Sockergrynet.


Min tolkning blev följande och JAG VANN!!! Jag är helt överlycklig. Jag är själv supernöjd med LOn och tycker att jag har fått till det väldigt bra. Det är en helt underbar bild på dottern då hon njuter av sötsaker.



Eftersom det var första deltävlingen så var det gott om tid men jag höll väl på effektiv tid med LOn ca 2,5 timme.



Detaljfoto på titel och dekorationer.




Detaljbild vänstra nedre hörnet, där jag har blommor samt klippt ut blommor från ett av papprerna i paketet.



Och min vinst då?? Jo jag fick välja mellan olika paket från olika sponsorer och i mitt paket fanns följande...

2 kommentarer:

Vixen sa...

Superfin förstår att du vann.

Mia KL sa...

Tack så mycket.