söndag 13 september 2009

Nu har jag fått scrappa lite...

men har inga sidor som är klara att visa upp.

Jag har fortfarande inte gjort klart sidan som jag påbörjade för 1,5 vecka sedan. Ska se om jag kan få klart den idag. Då får jag lägga upp den här.

I onsdags kom jag iväg och scrappade med några kompisar och några nytillkomna till gruppen. Jag gjorde en sida utifrån Stellas nya tävling Crazy times. Det var en svår LO att göra för det var inte alls papper som jag normalt skulle välja men tyckte att den blev ganska bra. Jag ska göra lite kompletteringar på den så är den snart klar. Men jag kommer inte kunna visa upp den här förrän jag har lagt upp den på Stellas Forum och de håller på och byter system så det kan dröja ett tag.

I går kväll var jag hos My och scrappade. Då gjorde jag ett bröllopskort som jag ska slutföra idag. Jag har en kollega som gifter sig nästa vecka så vi ska från gruppen skicka en present och då tänkte jag göra ett kort. Men den är oxå från Stellas tävling så det dröjer innan ni kan få se den.

Ser framemot nästa helg. Då ska jag, My och Paula iväg till Enköping på en pysselträff som Enköpingspyssel anordnar. Det är en hel helg och man får även möjligheten att köpa ett kit för att delta i lite utmaningar. Ser framemot det väldigt mycket.

Inga kommentarer: