lördag 6 februari 2010

Äntligen en LO

som jag har skapat "fritt" utan någon tävling eller bidrag utan helt och hållet från mitt eget huvud. Det var skönt att få göra det. Jag hittade det här härliga fotot på barnen och genast kom jag och tänka på situationen, de satt helt stilla strax utanför Pippis hus i Villa Villekulla på Astrids Lindgrens värld och det var inga bekymmer med att få dem att sitta still. Annars hade jag förväntat mig tjat och gnat och att de skulle springa iväg, men de var så tålmodiga. Och det ville jag förmedla och bevara, så det har jag skrivit på journalingen. ¨

Papprerna kommer alla från Basic Greys Lemonade, alla knappar och Brads är oxå från Basic Grey men blandat från vilken serie, jag har ingen koll på vad sm kommer varifrån. Olika typer av blommor, varav de flesta från Prima Marketing. Titeln är oxå från Basic Greys Lemonade serie men journaling rutan är egengjord från en cardstock och distressad med lite lila färg. Knapparna har antingen nå band eller Scrappers Floss i mitt.

Jag är supernöjd med denna LO, det var sååå härligt att få skapa fritt utan regler och ramverk. Nu har det lugnat ner sig på jobbet så nu hinner jag sitta med mitt pussel mer och mer.

Inga kommentarer: