lördag 13 februari 2010

Mera alla hjärtans dag kort...

här kommer två stycken som jag gjorde tidigare i veckan, har inte haft tid att lägga upp dem. Vit cardstock i botten och så rosa enfärgat papper som täcker nästan hela framsidan. Tror att det är från ett kit jag har köpt på Panduro tidigare. Och så har jag massor med die-cut med Valentine och hjärnan etc som jag tror är från samma kit från Panduro som jag har dekorerat på framsidan. Har bara haft lite Distress Ink -fired brick runt kanterna. Och så ett rosa band som jag faktiskt inte minns hur jag har fått. Och ett par rosa hjärtan brads i hörnet och så ett par varv med en rosa penna för inramning.

Tjusigt om jag får säga så själv ;)
Insidan har också dekorerats lite, Prima blommor med brads i mitten och så en färdig tag som kommer från samma kit från Panduro och så 3 olika sorters band.

Nästa kort är ungefär samma tema, lite andra die-cut och band och hjärtan. Har dock lagt till en charm som hänger ner från bandet.


Insidan har en mindre tag som vilar på ett hjärta som jag har tagit med samma rosa papper som är på framsidan och använt "mallen" som är på hjärtat på första kortet.

Jag är väldigt nöjd med dessa kort och 3 av mina 4 alla hjärtans dag kort (alltså de två tidigare som jag har visat) har jag lyckats sälja så det känns jättekul.
Nu ska jag göra ett privat oxå till min kära make. Men den får ni vänta på att få se ;)

1 kommentar:

ScrapMyran sa...

Tjusigt!! Nu har jag gjort ett kort och en LO med kittet jag fick av dig - kommer i bloggen så fort jag fotat!
Du har väl inte missat min candy =)