tisdag 2 februari 2010

En LO som har fått växa fram långsamt...

jag har haft en ide om den i flera månader och den har legat på mitt bord halvfärdig ja, jag vet inte hur länge. Men jag tyckte den blev så platt och jag tänkte först ta reda på namnen på alla barnen men insåg att det är ju inte Kristin lyckligare av så jag markerade namnen på de hon fortfarande leker med och har kontakt med.

Och så tog jag fram ett gäng blommor och lite andra dekorationer och vips så blev den inte lika platt längre. Pappret kommer från något panduro-kit, bokstäverna är olika Thickers och Pink Paislee. Blommor är blandat Prima och Panduro.

Jag har suddat ut ansikten och namnen för jag vet inte om de vill synas i min blogg.
Ska nu leta reda på de andra dagis fotorna och scrappa dem oxå medan jag har en ärlig chans att komma ihåg vad barnen och fröknarna heter.

Inga kommentarer: