lördag 26 juni 2010

Bidrag till Midsommarcrop...

en av tävlingarna var att inspireras av en väldigt färg-grann hippie-inspirerad bil. Ni får gå in på Svensk Scrapbookings forum och spana in bilden ifall ni inte vet.

Men här kommer min tolkning. Jag har använt Bo Bunnys Flower child papper som är härligt färgstarka och fått till denna bild. Det är ett gammalt foto på sonen som är taget för ca 2 år sedan. Och jag ville beskriva hans fas med Varför? frågor (som alla barn går igenom för dottern är där nu som är 3 år yngre)

Lite blandade dekorationer med prima blommor, band från Basic Grey, stickers från Bo Bunny och en stämplad swirl med lite halvpärlor. Journalingen är skrivet på ett kort från Pink Paislee. Titeln är skrivet med Primas bokstäver. Så jag har blandat märken hej-vilt men det fungerar faktiskt (enligt mig;). Jag har även använt studs center till den gröna blomman. Väldigt snyggt att ha i mitten på blommor.
En liten rolig detalj är att jag har klippt ut en del av "baksidan" på förpackningen till några prima-blommor för det står några "visdomsord" som jag tyckte passade temat.
Nu får vi hoppas på lite tur, jag är i varje fall väldigt nöjd med LOn. För att spana in andra bidrag till utmaningen, så gå in på Svensk Scrapbooking.

Inga kommentarer: