onsdag 30 juni 2010

Fotbollskung, det är min son...

och nu när han äntligen har börjat på fotbollsträning (som står på journalingen som ni inte kan läsa;)) så var jag ju tvungen att scrappa bilden där han såå stolt visar upp sig. Jag har använt mig av Bazzills prickiga papper (finns hos Scrap-perra) och gjort en enkel LO utan mönstrade papper. Massor av blommor som dekoration och så har jag SYTT som en rund boll runt (det du, Paula!). Journalingen är skriven på en journaling pad från Pink Paislee (finns oxå hos Scrap-Perra) Här ser ni också hur jag har tagit tillvara på en "baksida" till prima blommor. De har några som är genomskinliga som har lite roliga visdomsord som jag har klippt ut och satt fast med glue dots. Borde eg ta en ny bild på LOn för jag har bättrat på den blå pennan som jag har "sytt" med runt LOn för den har jag även använt runt den vita bården men här syns det inte alls. Och massor av olika blommor i olika former och färger.
Och detaljbild på det som finns i högra hörnet.
Ska göra en kompisLO till denna med lagfotot, får se när den blir gjort.

Inga kommentarer: