fredag 4 juni 2010

Hemma tillfälligt över helgen...

så nu får jag möjlighet att lägga upp lite bilder på bloggen. Här visar jag ett grattis kort till en kille som konfirmerar sig men inom den katolska kyrkan. Beställaren ville ha mycket vitt och silver och texten skulle vara det som står på framsidan.

Och jag kom ju på att jag hade några silvriga bokstäver som jag har köpt för länge, länge sen som jag ville använda och då fick jag ju anpassa kortets storlek för att få plats med alla bokstäver :)

Sen lite enkla dekorationer med vita liljor, silvriga band och så silvriga swirls i ena ändan. Där har jag även lite vita blommor med bling i mitten. Jag har även dekorerat med silver Pearl maker lite här och där. På insidan är det lite fler silvriga swirls stämplade och så några silvriga kort som är fastlimmade.

Jag tyckte att det var ett enkelt och stilrent och passar en kille på 9 år.

Inga kommentarer: