lördag 26 juni 2010

Mitt bidrag till Bingo LOn...

på Svensk Scrapbookings Midsommarcrop där man skulle välja en rad lodrätt, vågrätt eller diagonalt. Jag valde en rad som hade följande kriterier:
- något rosa
- die-cut
- naturfärgat cardstock
- minst 5 mönstrade papper
- bling

Och mitt bidrag blev följande. Naturfärgat papper blev Bazzills Beach och de mönstrade papprerna är Basic Greys Green at heart. Jag har även använt die-cut från den serien och det rosa bandet. Jag gillar ju Basic Grey så det blev mycket på denna LO;)

Sedan en hel del blommor av olika sorter, Prima, Reprint, nya och gamla. Istället för fotomatta så har jag ritat med en vit penna som jag även i högra hörnet har använt för att rita lite cirklar som har lite pärlor i sig. Titeln skrev jag med jättefina Thickers i orange och vitt som jag tyckte blev väldigt effektfullt. Och undertiteln är med små sticker-bokstäver.

Åhh vad jag älskar de här härligt färgglada papprerna och dekorationerna.

Önska mig lycka till.

Inga kommentarer: