fredag 13 augusti 2010

Förvandlingens sommar...

heter den här LOn av min dotter. För ett par veckor sedan hjälpte dottern maken när han skulle göra i ordning trappen och jag lyckades ta det här kortet av dottern. Tycker att den visar så bra hur hon har förändrats under den här sommaren. Så det är vad denna LO handlar om.

Jag tog några härliga papper från MME som jag har köpt i våras och tog inspiration från en LO från den senaste Scrapbooking mm tidningen som jag har köpt (vet inte om det är den senaste tidningen dock!) och så har jag öst på med detaljer. En overlay på fotot, spets, blommor, fjäril, dekorationer från Magnolia (inhandlade i helgen då jag var i Borås), punchinella (det var länge sedan) Närbild på dekorationer i överkant av fotot. I botten ser ni även att jag har stämplat med ett notmönster.
Idag har jag använt häftapparaten till att sätta fast mycket, dels journalingen, det rosa snöret och spetsen.
Det kändes skönt att få scrappa igen. Det har inte blivit så mycket på sistone. Vi har varit iväg på resor och däremellan har jag hjälpt Scrap-Perra med inköp inför hösten. Så jag hoppas att ni har koll på nyheterna i www.scrap-perra.se.

2 kommentarer:

Maritha sa...

Den är underbar!!

Cornelia sa...

OOoooooh! Så vacker! Alldeles bedårande bild och fantastisk LO!!!