lördag 28 augusti 2010

Grattiskort/presentkort till syrran...

och ville jag leka med Teresa Collins Bebe Chic Girl papper som finns hos Scrap-Perra. Jag gjorde ett avlångt kort, och täckte framsidan med det härliga Leopardmönstrade pappret!!! Och så har jag lekt med Spellbinders och min gröna Cuttlebug som Scrap-Perra har tagit in oxå (finns ännu inte i webshoppen). Enkel dekoration på framsidan. 3 halvpärlor och 3 rosor för att symbolisera 30...
som är "skrivet" på en egen bit av utstansad cardstock.
Och insidan är oxå enkel, men jag hade svårt att välja papper så jag täckte båda sidorna på insidan med MYCKET papper för att få så mycket som möjligt att titta på ;) Och så ett litet citat min syster som kanske har vuxit upp nu när hon är 30 (eller hon kommer ju alltid vara den där lilla lillasystern;). Presentkortet har jag gjort på ännu med Teresa Collins papper med cardstock för att kunna skriva texten. Presentkortet sitter fast i en liten ficka som är enkelt dekorerad med en spets.
Lite detaljbilder på nya Cosmo Crickets Tiny Alphabet finns i Scrap-Perras blogg, spana in den!

Inga kommentarer: