söndag 22 augusti 2010

Koncentration minne blott...

när dottern försöker lära sig cykla, dvs det går inte alls;). Hon bara pratar HELA tiden. Har gjort en LO i rosa, orange och grönt. Utgick från färgerna i papprerna (Penny Lane MME) och bara frossade i de färgerna. Tog några chipboard som jag täckte i papper, en blomma och lite dekorationer men i övrigt kanska ren (för att jämföra med mina senaste alster). Runt hela LOn har jag sedan tagit lite orange Distress Ink (Spiced Marmelade) för att rama in färgen ännu mer. Hittade hattnålar som matchade i färg.
Och titeln är skrivet i olika stilar. Kollade igenom gamla bokstäver och hittade två gamla godingar förutom My Little shoeboxs mini alphas. Och en liten charm i form av sköldpadda, tyckte det passade temat.
I tagen finns så klart journaling om mina tankar om vår kära dotter som inte alls vill koncentrera sig, roligt för henne att läsa sen.

1 kommentar:

Maritha sa...

Så harmonisk den här var i färgerna! Jättefin!

Och hur menar du med att hon pratar hela tiden?? Det kan jag Inte Aallls förstå.. *lol* Det har med åldern att göra, det lovar jag för min tjejja här är precis likadan..