lördag 15 augusti 2009

Handlat idag igen...

det är en dyr hobby det här ;) men kul.

Mina kompisar My och Paula (eller My mest) hade nosat upp en butik som finns i Gustavsberg som även har en webbutik också. Weralena heter den och vi åkte dit för att shoppa lite.

Eftersom det var tre barn med så hade jag med mig ett spel till dem samt min dator så de fick titta på lite film medan de väntade. Och det behövdes. Det fanns jättemycket att titta på och framför allt PAPPER i stora lass.

Så en hel del shopping blev det och resultatet ser ni nedan. Hon har i många fall billiga priser jämfört med andra sidor jag har tittat på.

En del glaserade brads, vanliga brads, band, stämplar, hörnstans och chalk fluid.

Och så en hel del papper. En del papper kostade så lite som 2 kr!! så det var bara att frossa.
Det blev en del kända godingar som Basic Grey, My Minds Eye men även en del okända.
Och så lite cardstock också.


Nu ska jag hem till Paula och där finns My också och vi ska scrappa ikväll. Har gjort klart min första layout för Stellas tävling Sunny Days, ska försöka påbörja nästa layout eller så blir det ett kort.

Inga kommentarer: