torsdag 6 augusti 2009

Scrapkväll med vänner

Igår var jag hos ScrapMyran och scrappade med henne och en till kompis. Vi höll på hela kvällen även om jag gav upp först :).

Men två alster fick jag ihop. Först denna med barnen som äter lördagsgodis. Jag använde ett annat av mina favoritmärken, 29th Street Market av My Mind´s Eye. Och så använde jag blings för första gången i några av blommorna.



Därefter så gjorde jag denna layout av dottern som provar en jobboverall som egentligen är köpt till storebror men hon var ju tvungen att prova den. Farfar har lite mark som han sår vete och korn på och barnen brukar åka traktor och tröska när de hälsar på.

Här har jag använt Basic Greys Marrakech papper samt några av deras brads. Grävskopan kommer från ett You Do kit köpt för länge sedan.


Närbild på själva titeln.

Jag är nöjd med min kväll igår.

Inga kommentarer: