fredag 7 augusti 2009

Mitt paket från Panduro har kommit!

Fick ett mail förra veckan om att det var rea på Panduro (tror den har hållit på ett tag) så jag gick in och hittade en del saker nedsatt som jag passade på att köpa.

Lite olika brads, stickers, charms och fotohörn ser ni nedan.


Jag håller även på med att göra en del kort så nu köpte jag gråa och röda kort som jag tänkte använda till att göra julkort. Köpte även gråa kuvert, de röda var slut.

Så köpte jag även babyrosa och babyblå kort för jag tänkte ha till grattis till bebis kort. Dock hade de något konstigt glitter på sig så vi får se om de blir någon höjdare att använda.


Köpte även en hel del chipboards, både som var färdigfärgade/mönstrade men även sådana som inte har någon färg på sig för att se om jag blir bättre på att använda den.

Jag köpte även vanlig kartong för jag har en ide om en receptbok till mina juice recept.



Sen hittade jag även lite papper som kostade runt 2-3 kr styck vilket kändes billigt.


Så imorgon blir det att sortera in i mitt scraprum och börja scrappa.


Inga kommentarer: