onsdag 12 augusti 2009

Mitt paket från Stellas har kommit

Jag handlades på Stellas i helgen. Dels så handlade jag lite bokstäver, Basic Greys Marrakech samt Pink Paislees bokstäver. Jag köpte även lite chipboard figurer i Pink Paislee sam MMEs Journal och Titlemix.

Nu har jag lite mer dekorationer att använda på mina layouter.


Men framför allt så handlade jag Stellas tävlingsmix paket. Först en för den som pågår nu Sunny Days. Då valde jag papper i Pink Paislee som jag aldrig har haft. Det var min kompis My som uppmanade mig att välja något annat än Basic Grey (förstår inte alls vad hon menas ;))

Så är här ser ni alla papper och dekorationer som var med i tävlingskitet. Det blev lite extra papper för tydligen så var Pink Paislee på rea i shoppen (tack Stellas).

Nu får jag lägga manken i så jag hinner göra bidrag till alla 6 tävlingar. Sista tävlingsdatum är 31 aug.


När jag ändå handlade så passade jag på att köpa tävlingskitet för nästa tävling som heter Crazy Times. Då valde jag Making memories. Det var en hel del papper som jag normalt inte skulle använda så det kommer att bli en riktig UTMANING. Men jag har till den 30 nov som tur är ;)

Inga kommentarer: