lördag 29 augusti 2009

Snart så ska ni få se lite nytt...

jag har gjort klart 5 av 6 tävlingar till Stellas Sunny Days. Jag har dock bara inte lyckats skapa ett konto för att kunna ladda upp i tävlingen vilket är ett krav innan man får publicera dem i bloggen.

Men jag hoppas att mitt konto snart kommer igång och jag kan lägga upp dem här.

Har bara en tävling kvar att göra. Men det kräver att jag hittar några bilder på någon hårddisk för utskrift. Jag vet vilka bilder jag vill ha men har ingen aning om var de finns. Jag hoppas att maken kan hjälpa mig imorgon.

2 kommentarer:

ScrapMyran sa...

Säg till om du behöver hjälp att ladda upp till Sunny days! Själv har jag bara hunnit med 3 utmaningar...ska bli spännande att se dina!

Mia KL sa...

Tack för erbjudaden men nu har jag fått upp mina 5 tävlingar. Ska spana in dina oxå.